Het partnership van Vrolijk, partner op gebied van ontwikkeling- en bouw van vastgoed, krijgt een nieuw hoofdstuk. Het bedrijf is al jarenlang loyaal partner van de club, maar nooit eerder was deze op het shirt te zien. Daar komt nu verandering in.
Afgelopen jaar verhuisde het bedrijf naar de Noordelijke rondweg in Breda. De verbinding die Vrolijk aangaat met de stad Breda wordt onderschreven met deze toevoeging aan het partnership. Hierdoor zal de naam Vrolijk de komende drie seizoenen te zien zijn op de rug van de wedstrijdshirts. Naast de extra zichtbaarheid zal Vrolijk de samenwerking met de club intensiveren.
Dit houdt in dat NAC en Vrolijk samen in gaan spelen op bedrijfsthema’s zoals bijvoorbeeld vitaliteit en op maatschappelijke thema’s zoals toegankelijkheid voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Karel Vrolijk, directeur en eigenaar van Vrolijk: “De sponsoring komt voort uit mijn eigen passie, maar met de uitbreiding van ons partnership willen we met name laten zien dat wij naar Breda zijn verhuisd om hier te blijven en iets willen voegen aan zowel de stad Breda als aan NAC Breda.”
Joris Gieske, commercieel manager NAC: “Wij zijn enorm trots dat Vrolijk ervan overtuigd is dat wij een bijdrage kunnen leveren aan de verbinding die zij zoeken met de stad en partners van het bedrijf. NAC zal dan ook actief matchmaken, ondersteunen bij HR-vraagstukken en we gaan gezamenlijk maatschappelijke trajecten oppakken. Een partnership waarin voetbal centraal staat, maar waar ook aan zakelijke doelstellingen wordt gewerkt.” Mijn collega Marco van Dijnsen die een grote bijdrage heeft geleverd bij het tot stand komen bij deze samenwerking zal de belangen van Vrolijk binnen NAC behartigen.”
En we kijken samen naar uw project