Een melding, klacht of vraag over een Vrolijk woningbouwproject?

Een melding, klacht of vraag over een Vrolijk woningbouwproject?

Graag ontvangen wij uw melding via de email. U kunt deze mailen naar service@bbvrolijk.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Wilt u uw melding voorzien van foto’s en/of video en de locatie van de melding; dit zal het afhandelingstraject versnellen.

 

Voor onze woningbouwprojecten houden wij vast aan de regelgeving conform de Woningborg Garantie-en waarborgregeling. Wij verzoeken u om, voorafgaand aan het indienen van een melding, na te gaan of uw melding onder de garantieregeling valt. Indien de servicemelding onterecht is, en hiermee dus niet onder de garantievoorwaarden valt, is Bouwbedrijf Vrolijk genoodzaakt u een bedrag van € 150,- (incl. btw) aan voorrij- en inspectiekosten in rekening te brengen.

Wij streven ernaar om uw melding binnen 48 uur in behandeling te nemen en te reageren (m.u.v. weekenden en feestdagen). Na ontvangst van uw melding, houden wij u op de hoogte over de afhandeling van uw melding.

Kom bij ons op de koffie

En we kijken samen naar uw project